Christpost #16: Propozycja makijażu świątecznego.


Witajcie! Ten czas to tak szybko leci, że za moment będziemy mieć Wigilię. Dlatego właśnie temat dzisiejszego Christpost to nic innego jak propozycja makijażu. I szczerze mówiąc, nie mogłam się powstrzymać przed tymi czerwonymi ustami. Po propozycji z poprzedniego roku postanowiłam, że w tym roku moja propozycja będzie bardziej lekka na ustach, tak by nadawała się na Wigilię i na miliony całusów przy dzieleniu się opłatkiem. Niestety nie mogłam się oprzeć i w tym roku w tej propozycji również pojawiła się czerwona szminka. 
Mimo to makijaż utrzymany jest w kolorystyce zieleni i złota, które razem z czerwienią bardzo kojarzą mi się że świętami Bożego Narodzenia. Makijaż, który obecnie Wam prezentuje jest na pewno bardziej odważniejsze od tego z poprzedniej edycji Christpost. Mimo to mam nadzieję, że znajdzie swoich amatorów. 



Kosmetyki, których użyłam to: 
  • Paleta cieni Sleek Dell Mar II 
  • Paletka Zoeva Carmel Melange
  • Paleta Makeup Revolution Mermaids 
  • Pojedyńczy cień Rimmel w odcieniu 001Gold Record
  • Tusz do rzęs Maybelline Collosal Volume Express 
  • Sztuczne Rzęsy Ardel model Wispies 
  • Eyeliner w słoiczku Maybelline
  • Pomady do brwi: Makeup Revolution w odcieniu Blond i Wibo w odcieniu Dark Brown 
  • Krem BB Balea
  • Puder bananowy Ecocera
  • Korektor Healthy Mix w odcieniu 52 Medium
  • Korektor Catrice Camougle w odcieniu 010 Ivory
  • Brązer W7 Honolulu
  • Róż do policzków MUA w odcieniu 1
  • Rozświetlacz Lovely w odcieniu Gold 







Jak Wam się podoba?  

Komentarze

Popularne posty