Christpost #19: Zimowo- świąteczne paznokcie :)


Hej kochani :) Kto nie lubi z nas dziewczyn mieć ładnych pazurków? Chyba nie ma takiej. A jeszcze przy takiej okazji jak święta Bożego Narodzenia na paznokciach królują najrozmaitsze​ wzory i kolory. Ja wczoraj poszalałam i stworzyłam nową propozycję na zimowo- świąteczne paznokcie. Dużo się na nich dzieje, ale taki jest ich urok. Na pewno nie każdemu przypadną one do gustu ze względu na sporą ilość zdobień, jednak ja zdecydowanie jestem do nich przekonana. Dla tych z Was, które również urzekł ten manicure przygotowałam krótki instruktaż. 


Moje paznokcie są przedłużone żelem. Nie jest to jednak konieczny krok. Jeśli macie naturalnie długie paznokcie lub wolicie swoją naturalną, krótką długość możecie zacząć manicure hybrydowy bez wcześniejszego przygotowania paznokcia żelem. Wtedy do działania rusza baza (u mnie Semilac Vitamin Base) oraz dwa kolorki: Semilac 524 Deep Ultramarine oraz NeoNail 3779-1 Dirty Green. Jeśli zaś wybieracie opcje przedłużania żelem to nakładamy bazę hybrydową, primer (u mnie bezkwasowy) i przedłużamy paznokcie na formie. Na przedłużone już paznokcie nakładamy wcześniej wspomniane kolorki.


Zdobienie "śnieżynka" na granatowym lakierze wykonałam lakierem NeoNail 5055-1 French White. Posłużył mi do tego (bezimienny, kupiony kiedyś w Hebe) cienki pędzelek do zdobień paznokci. Początkowo rysujemy cztery krzyżujące się ze sobą linie, a następnie do każdego "odnóża" dorysowujemy dwie linie pod kątem, tak jakbyśmy chciały namalować strzałkę. Sondą robimy kropki wokół powstałej śnieżynki.



"Bucik" na samym początku wyrysowujemy tuszem kreślarskim przy użyciu stylografu. Następnie białym lakierem NeoNail 5055-1 French White malujemy puszek przy buciku oraz trzy gwiazdki w tle.  Lakierem bordowym NeoNail 3790-1 Ripe Cherry wypełniamy środek bucika i za pomocą białego​, wcześniej wspomnianego lakieru dorysowujemy refleksy światła. 


Zdobienie "bombka" wykonujemy bardzo podobnie. Również najpierw za pomocą stylografu tuszem kreślarskim wyrysowujemy​ kontury bombki, którą następnie wypełniamy za pomocą NeoNail 5055-1 French White i kroplą Neonail 3790-1 Ripe Cherry, które razem niezbyt dokładnie mieszamy. W podobny sposób wypełniamy kokardę używając w tym celu koloru Semilac 524 Deep Ultramarine oraz NeoNail 5055-1 French White.

Wszystkie paznokcie pokrywamy oczywiście topem. A skórki skraplamy oliwką. I cały manicure gotowy :)

A Wy jaki macie pomysł na świąteczne zdobienia? Podzielcie się nimi w komentarzach :) 

Komentarze

Popularne posty