Christpost #22 #23 #24: Paznokcie, Pakowanie prezentów i Świąteczne dekoracje!

Podobnie jak rok temu niestety nie wyrobiłam się ze wszystkim. Od dnia 22 posty nie pojawiły się, W teorii miałam zaplanowane dość krótkie wpisy, opierające się głównie o zdjęcia. Jednak mimo wszystko w przedświątecznej gorączce najzwyczajniej w świecie zmęczenie wzięło górę. Ale jako, że gołosłowna być nie lubię to jeszcze w okresie świątecznym chciałabym podzielić się z Wami tymi trzema postami. Być może będą one inspiracją na przyszły rok. 
Na początek pokaże Wam pomysł na kolejną świąteczną stylizację. Opiera się ona o świąteczny motyw choinkowy. Wybrałam zielony kolor, który przełamałam złotem i bielą.




Do wykonania stylizacji użyłam:
  • Mistero Milano Lakier kolor Extra White nr 1029
  • Semilac Lakier kolor Sweet Rumba nr 187
  • Mistero Milano Lakier kolor Total Black nr 1031
  • NeoNail Lakier kolor Dirty Green nr 3779-1
  • NeoNail Top Velour
  • NeoNail Top Shine Bright 


Jeśli chodzi o zdobienie to w jednym z poprzednich postów widzieliście je. Jest ono bardzo proste i nie wymaga zbyt wiele czasu. Za pomocą sondy na środku paznokcia wykonujemy dużą kropkę brokatowym lakierem Semilac Sweet Rumba, a następnie za pomocą czarnego lakieru malujemy sznureczek i kokardkę dla bombki. Na palcu serdecznym zaaplikowałam lakier Semilac Sweet Rumba. Oba zdobione paznokcie pokryłam topem NeoNail Shine Bright. Pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem NeoNail Dirty Green i pokryłam topem NeoNail Velour.



W tym roku zdecydowałam się po raz kolejny na własnoręczne ozdabianie świątecznych prezentów. Moim zdaniem takie pakowanie podarków dodaje im jeszcze uroku a dodatkowo osoba obdarowana może poczuć się doceniona, gdyż włożyliście wiele pracy, czasu i serca by prezent zapakować i ozdobić.

Jak co roku zgromadziłam potrzebne mi ozdoby i przygotowałam się do pakowania prezentów nieco wcześniej. A kupiłam:

  • szary (brązowy) papier pakowy- kupiłam w sklepie Bibelo
  • wstążkę zieloną wąską - Bibelo
  • wstążkę bordową szerszą- Bibelo
  • monety czekoladowe- Tiger
  • wstążkę Ostrokrzew- Tiger
Oprócz kupionych w tym roku przyborów wykorzystałam swoje całoroczne zbiory, tzn. 
  • materiał w kolorze ecru, który w czerwcu kupiłam do wykonania prezentu ślubnego 
  • naklejki świąteczne z poprzednich lat
  • filcowe kształty świąteczne z poprzednich lat
  • blok kolorowy techniczny
  • nitkę ala włóczka, którą kiedyś użyłam do wykonania prezentu walentynkowego 
Chyba najbardziej ciekawe w tym sposobie na dekorację prezentów jest to, że możecie wykorzystać wiele różnych materiałów, które macie w domu. A przy tym prezent może wyglądać bardzo elegancko i efektownie

Sami zobaczcie jak w tym roku wyglądało to u mnie. Dodam, że jest to tylko część prezentów, którym zdążyłam zrobić zdjęcie.  









Tym postem miałam zamiar podzielić się z Wami moimi świątecznymi dekoracjami. Choinka, światełka i drobne elementy dekoracyjne, które wprawiają człowieka w dobry nastrój i dodają uroku i świątecznego klimatu.



A czy Wy wieszacie pierniczki lub suszone pomarańcze na choince?

Moja mała pokojowa choineczka wazonowa przypruszona sztucznym śniegiem.

Cotton balls ozdabiające ramki ze zdjęciami

W wersji z lampą

Światełka led dają piękne, jasne, chłodne światło

Napis kupiłam rok temu w Pepco, a kula z aniołkiem to tegoroczny prezent Mikołajkowy

Kinder czekolada <3 czyli kolejny Mikołajkowy prezent, który ozdabiał mój pokojowy parapet.

Elementy, które dostałam zeszłego roku razem z Mikołajkowym prezentem w tym roku razem z laskami cukrowymi posłużyły za świąteczną dekorację

Mikołajkowy prezent wpasował się idealnie w moją dekorację

A jak Wy przystrajacie zwykle swój pokój lub mieszkanie?

Komentarze

Popularne posty