Wyzwanie Książkowe #5

Hej kochani :* Dzisiaj pragnę Wam przedstawić kolejną pozycję, wśród Książkowego Wyzwania, które przypomnę, kontynuuję ;) Dziś jest to książka, która niezmiernie mnie urzekła. Nie sądziłam, że ta pozycja, aż tak mi się spodoba. Książka leżała około rok na mojej półce i czekała na swoją kolej, aby ją przeczytać i nareszcie nadszedł jej czas. Nie mogę sobie wybaczyć, że tyle kazałam tej książce czekać. Bo jest na prawdę świetna. A mowa tu o debiucie Zoelli (Zoe Sugg) czyli "Girl Online". Ta książka odhacza w naszej liście wyzwaniowej pozycję pod tytułem: "Napisał ktoś przed 30". 


O czym jest ta książka?
Książka opowiada o nastoletniej Penny, która pod nickiem Girl Online prowadzi anonimowego bloga w sieci. Penny to zwykła dziewczyna, pasjonatka fotografii i uczennica brytyjskiej szkoły. W jej życiu otaczają ją ludzie, przed którymi Penny musi udawać i nigdy nie jest przed nimi sobą. Wyjątkiem jest Eliot- przyjaciel, z którym mieszka "przez ścianę". On zawsze jest i zawsze służy pomocą, radą a także uśmiechem, zabawą i mnóstwem wiedzy i ciekawostek na każdy możliwy temat. Kiedy W życiu Penny zdarza się wiele wypadków, które niekorzystnie wpływają na jej samopoczucie, rodzice dziewczyny zabierają ją oraz jej przyjaciela do Nowego Jorku, aby odpoczęła od codzienności. Tam Penny poznaje Noah- przystojnego miłośnika gitary. Noah okazuje się być punktem zwrotnym w życiu naszej bohaterki. Jednakże Penny to Girl Online. A Noah też ma pewien sekret, który w połączeniu  blogiem Penny może sporo namieszać. Ale jeśli chcecie wiedzieć więcej- o jaki sekret chodzi, co się stało i jak się potoczyły ich losy- to zachęcam Was do przeczytania tej książki bo na prawdę warto :)

Jak na tą książkę trafiłam?
Na książkę trafiłam dzięki internetowi. Zoella to youtuberka, więc w świecie YT dość głośno było na temat jej publikacji. A ja dowiedziałam się dzięki Aliss z kanału Alissvlogchannel. W jednym ze swoich filmów poleciła ona tą książkę i tak właśnie na nią trafiłam :)



Czemu ta książka?
Czemu ona? Jak to mówią: "A czemu nie?" :) Tak na prawdę byłam ciekawa po recenzji Aliss, a do tego książka ma dość intrygujący tytuł i dość ciekawie się zapowiadała. I nie myliłam się. Książka na prawdę zaciekawia i nie ma się ochoty by przestać ją czytać. Jest to ten typ książki, którą chcemy przeczytać, żeby poznać zakończenie, a jednocześnie nie chcemy skończyć jej czytać, gdyż wtedy skończy się ta historia i nie będzie już można "żyć" tą książką:) Na pewno Ci z Was, któzy uwielbiają czytać doskonale wiedzą o czym mówię.
Ja przeczytałam tą książkę w zaledwie tydzień, co dla mnie jest wyczynem w trakcie roku akademickiego, kiedy mam zajęcia oraz inne sprawy na głowie, a czas na czytanie zazwyczaj mam w trakcie podróży do szkoły i powrotu z niej :)


Serdecznie Polecam Wam Tą Książkę, gdyż jest godna uwagi! :) 

Komentarze

Popularne posty