Wyzwanie Książkowe #9

Pamiętacie Penny? Jeśli czytaliście "Girl Online" to powinniście. Penny czyli tytułowa bohaterka książki, mieszkająca na wyspach brytyjskich, tym razem przeżywa kolejne przygody. Jeśli jesteście ciekawi jakie- musicie zajrzeć do drugiej powieści autorstwa Zoe Sugg czyli "Girl Online w trasie". Żeby Was nieco zachęcić kilka słów chciałabym Wam o niej opowiedzieć w ramach Wyzwania Książkowego, w którym ta książka zajmie miejsce "Więcej niż 215 stron".


O czym jest ta książka?

Powieść jak już wspomniałam to opis dalszych losów angielskiej nastolatki Penny Porter, która w ostatnim roku przeżyła wielka rewolucje w swoim życiu. Zaczynając od faktu, że znalazła się w Ameryce, gdzie poznała cudownego chłopaka, który zdawał się być zwyczajnym, amerykańskim nastolatkiem. Co się jednak później okazało był gwiazdą muzyczną, która pnie się po szczeblach kariery. Poprzez duże postępy w walce z ogarniającymi ją w stresujących sytuacjach atakami paniki. Aż po fakt, że odkryła kto w jej życiu jest przyjacielem, a kto się pod niego podszywa. Tym razem jednak Penny jest bardziej pewną siebie osobą. Wiele doświadczyło, co pozwoliło jej wykształcić w sobie pewne cechy. Nadal w jej sercu gości cudowny Amerykanin. Co oczywiście nie pozostaje bez wdzięczności. Tyle że tym razem Noah wyrusza w trasę koncertową po Europie jako support znanej grupy muzycznej. Zabiera ze sobą swoją ukochaną oczywiście. Cudowne, wspólne chwile, romantyczne spacery, wspólne zwiedzanie Europy, Dni Magicznej Tajemnicy... Lecz szybko okazuje się, że to tylko marzenia. Życie nie jest aż tak kolorowe, jak nasze marzenia. Każdy je ma, ale często nie pokrywają się z rzeczywistością. Trasa okazuje się dla Penny czymś w czym swojej chęci uczestnictwa niekoniecznie jest pewna. Lecz z drugiej strony wspieranie ukochanego jest szczególnie dla niej ważne. Lecz czy dla drugiej osoby warto zatracić siebie? Nie tylko takie pytanie pojawia się w głowie bohaterki. Zwłaszcza, że ktoś szczególnie nie chce by Penny uczestniczyła w tej trasie. Jednak czy ktokolwiek podejrzewa, że nie wszystkim w dzisiejszych czasach można ufać? I kim wogóle jest Cała Prawda?


Jak na tę książkę trafiłam?

Nie wzbudzę Waszego zdziwienia jeśli powiem, że nie trafiłam na tą książkę przypadkiem. To był świadomy wybór. Dobrze wiedziałam, że chcę ją przeczytać. I byłam uradowana, kiedy rodzeństwo sprezentowało mi tą powieść.


Czemu ta książka?

Historia Penny jest bardzo wciągająca i bardzo szybko zaczęłam się z nią utożsamiać. Większość z nas tak robi - czytając książkę myślimy, co zrobilibyśmy, gdybyśmy to my siedzieli w tym autobusie, koło tego faceta czy w tej auli koncertowej. Dlatego też ta książka tak bardzo przyciągnęła mnie do siebie. Już po pierwszej części tej historii wiedziałam, że chcę poznać dalszą część tej opowieści.

Komentarze

  1. Wydaje się rzeczywiście ciekawa <3 Uwielbiam takie książki, które pozwalają człowiekowi się wyluzować i przenieść się na moment do innego świata :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie uwielbiam :) Pozwalają na chwile zapomnieć o swoich zmartwieniach i żyć historią innych :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty