Christpost #13: Propozycja makijażu świątecznego!

Zaproponowałam Wam już dwie stylizacje paznokciowe, a dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją propozycją świąteczno-karnawałowego makijażu. 

Warto wspomnieć, że zdecydowałam się na dość odważną propozycję. Kolorystyka nie skojarzy Wam się zapewne z choinką, ani czerwonym kubrakiem Mikołaja. Ale takie "tradycyjne" makijaże już się tutaj pojawiły w poprzednich edycjach tej serii. Dziś natomiast chciałabym pokazać Wam pomysł na makijaż a'la choinkowa bombka. Tak przynajmniej jego kolorystyka kojarzy się mi. 

 

 


Do wykonania makijażu użyłam:
  • paletki InstaGlam Miyo we współpracy z BeautyvTricks
  • eyelinera Oriflame The One 
  • tuszu do rzęs Oriflame The One 5 w 1 Wonder Lash Luminescence Blackout
  • Podkładu Oriflame The One
  • Cieni do brwi Oriflame The One oraz wosku z tej paletki
  • bronzer oraz róż Wibo
  • puder ryżowy ecocera
  • pomadkę matową Golden Rose Liquid Matte Lipstick nr 13
  • rozświetlacz Makeup Revolution I Heart Makeup Blushing Heart Peach 

 


Zapewne pojawia się pytanie czemu tym razem nie ma sztucznych rzęs? Sztuczne rzęsy są opcjonalnym wyborem. Można je dokleić lub nie. Tym razem zdecydowałam się zrobić bardziej naturalny look, dlatego zrezygnowałam z rzęs. Można je oczywiście dokleić. Wiem jednak, że w Wigilię z czasem u mnie dość kiepsko, więc zapewne nie znajdę czasu na klejenie rzęs. Toteż moja tegoroczna propozycja powstała bez nich. 

Komentarze

Popularne posty