Christpost #20: Paznokciowe Pomysły

Na cztery dni przed wigilią przychodzę do Was moje miłe z kolejnymi pomysłami na paznokcie. Ja na dniach mam zamiar zmienić własne, a jeśli i Wy same robicie sobie paznokcie to być może moje pomysły na wzorki mogą być dla Was przydatne. Wśród moich propozycji znajdziecie zdobienia o większym i mniejszym stopniu zaawansowania. Są tu takie które zrobicie w przeciągu kilku minut i takie, które wymagają więcej cierpliwości i poświęconego czasu.


Pierwsze zdobienia to te ze śnieżynką w roli głównej. Kolory śnieżynek i ich tła można dobrać wedle własnych upodobań. Ja stworzyłam dwa wzorki oparte na dwóch schematach. Pierwszy z nich polegał na postawieniu kropek i poprowadzeniu przez nie odpowiednich linii. Drugi zaś polegał na odpowiedniej pracy pędzelkiem i stworzeniu łezek w kierunku środka a następnie przeciągnięcia ich na zewnątrz. A to jak dokładnie te wzorki wykonać obejrzycie na tym filmiku:



Inne zdobienia są to odwzorowania wielu popularnych świątecznych motywów. Bombka na białym tle oraz gałązki ostrokrzewu są chyba moimi ulubionymi z tej części zdobień. Są również dość proste w przygotowaniu i nie wymagają zbyt wiele czasu. Renifera namalowałam za pomocą stylografu. W zdobieniach tych jak widzicie znalazło się również miejsce na prezent i kubraczek Mikołaja w dwóch wersjach. 


W świąteczno- zimowych paznokciach nie mogło zabraknąć sweterków. Tym razem postawiłam na sweterek oraz sweterkowe zdobienia śnieżynki. Do wykonania tych zdobień użyłam pudru akrylowego, co tylko wyeksponowało ten wzór i polepszyło jego jakość. 

Podzielcie się koniecznie swoimi pomysłami lub już gotowym manicure w komentarzach. 

Komentarze

Popularne posty