Christpost #: Świąteczne zdobienie na paznokciach!



Dziś późno w nocy, lecz przychodzę do Was z postem dotyczącym mojego pomysłu na świąteczną wersję manicure. Jest to pierwsza wersja wzorków związana z Bożym Narodzeniem i na pewno nie ostatnia. Na sam początek postawiłam na klasykę.


Do stylizacji użyłam:
-żelu Modena Nails Led Gel One Phase
-lakieru Wibo w kolorze "Racing Red"
-lakieru Semilac w kolorze 187 "Sweet Rumba"
-lakieru Mistero Milano w kolorze 1029 "Extra White"
-pudru do masy akrylowej Allepaznokcie Clear
-topu Semilac Mat Total
-topu Mistero Milano soak off lucido 9999
-oliwki do skórek Indigo Shea Elixir Love Story

 

 

Zdobienia znalazły się na paznokciu środkowym oraz na kciuku. Na palcu środkowym znalazła się biała śnieżynka wykonana za pomocą białej hybrydy przysypanej pudrem do masy akrylowej. Puder posypałam na stworzony wzór przed utwardzeniem w lampie. Po utwardzeniu natomiast strzepałam nadmiar pudru za pomocą pędzelka. Wzór na kciuku wykonałam za pomocą hybrydy Semilac "Sweet Rumba" oraz gąbeczki do podkładu. Nałożyłam niewielką ilość hybrydy na wcześniej nałożony bazowy (czerwony) kolor i gąbeczką rozprowadzałam wzdłuż paznokcia próbując stworzyć ładne przejście jak przy ombre. Śnieżynkę wykonałam tym samym sposobem co poprzednią. paznokci nie pokryłam już topem. Top został położony jedynie przed stworzeniem zdobień- na kciuku wylądował top błyszczący, zaś palec środkowy przyozdabia matowy top. 

Mam nadzieję, że moja propozycja świątecznych paznokci przypadła Wam do gustu i że być może kogoś zainspirowałam. Po więcej inspiracji zapraszam oczywiście na mój paznokciowy instagram oraz fanpage na fb

Komentarze

Popularne posty